weekenddddd - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu weekenddddd - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu

weekenddddd

Door: nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

07 Mei 2016 | Kenia, Rangala

7/5/2016
Het is weekend voor ons, we hadden het idee om uit te slapen. Maar dit lukte niet echt in mijn geval. Het slapen hier valt me nog erg tegen. Allemaal andere geluiden als thuis natuurlijk niet gek. Maar hopelijk wen ik daar nog een beetje aan.
We hadden gisteren met Conculata gesproken om naar een paar schooltjes te gaan kijken die een Nederlandse vrouw hier heeft opgezet. We hadden om 10 uur afgesproken dit werd uit eindelijk kwart voor 12. Dit is heel normaal in Kenia hahaha.
We hebben 3 scholen bezocht, en werden uitgenodigd om bij Consulata thuis te komen lunchen. Ze had heerlijke pannenkoeken gebakken voor ons. Bij ons huisje hebben we nog even lekker in de zon gezeten. Voor de rest van de avond hebben we niet echt veel meer gedaan. Wat gezelschap spelletjes en een film gekeken.

• 08 Mei 2016 - 00:49

CoMu:

Haha leuk om te lezen dat n Nederlandse vrouw schooltjes opgezet heeft. En dat ik die Nederlandse vrouw eigenlijk ben. Maar dat ik die niet opgezet heb, maar dat de Kenianen uit de omgeving van de school dat gedaan hebben via t project van ons. En 'ons' is BAJA. Zie www.stichtingbaja.nl. Vind t wel leuk om te lezen dat jullie naar de schooled zijn gaan kijken. Nog veel succes daar he! Groetjes...

• 09 Mei 2016 - 09:54

Gerda Van Der Meer:

Wat een ervaringen he, die schooltjes bezoeken. Maar ook op je stageplaats zal je veel indrukken te verwerken krijgen. Enne, die chapatti's van Consolata zijn zoooo lekker! Veel plezier en succes.

Groetjes

• 09 Mei 2016 - 10:41

Manon Van Bergen:

Kunnen ze je niet beter Naan noemen ipv Nien? Naar die naam luister je al! Heel leuk om je verslagen te lezen Naantje! Jullie ma liet ook een paar foto's zien, wat een cultuurshock zal dat zijn! Maar die kindjes... Oooh schattig!!! Heel veel succes met wennen en ik hoop dat je snel wat beter slaapt! Dikke kus xx

• 15 Mei 2016 - 19:55

Marij:

Hee Nina, wat een leuke verhaaltjes, wat een ervaringen en wat een andere wereld daar ! Geniet maar van elk moment ! De tijd die je daar bent is zo voorbij. En drink maar eenl lekker wijntje of pilske daar dan slaap je goed