nina - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu nina - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu

nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

30 April 2016 | Kenia, Kisumu

30/4/2016
Rond half 4 kregen we een ontbijt
Om kwart over 4 / half 5 ( nederlandse tijd) werd de daling ingezet het was een prettige vlucht maar wel weinig geslapen. Aangekomen op het vliegveld stond Sarah (onze Nederlandse coach) op ons te wachten. 2 uur later zaten we weer in het vliegtuig richting Kisumu dit was een vlucht van 50 minuten dus viel mee. Op het vliegveld van Kisumu stonden een vriendin van onze coach en haar man en de man van onze Nederlandse coach. Na eenmaal de koffers in de auto te hebben gekregen zijn we richting het huis van Sarah gereden. We moesten op het vliegveld al beslissen wie bij wie sliep. Er konden er namelijk 2 bij Sarah slapen en 2 bij Marielle (haar vriendin). Nina en ik sliepen bij Sarah. De andere meiden sliepen bij Marielle. Toen we bij het huis van Sarah aankwamen hebben we eerst even lekker in de bank gezeten en daarna onze koffers een beetje uitgepakt en gedoucht. Na dat we gedoucht hadden en bijgekomen waren van de lange reis zijn we naar Marielle (de vriendin van Sarah) igelopen om Anne en Marielle op te halen voor een bezoekje aan het dunga hillcamp dat is een soort van leeftuin waar je over het meer heen keek waar de Hippo's (nijlpaarden) leven. Daar hebben we een drankje gedronken en ons eigen een beetje beter voorgesteld aan elkaar, Nina en Anne kende ik al. Maar de rest nog niet. Daarna hebben we een klein rondje gedaan om een beetje alles te verkennen in de straat. Die avond hebben we spaghetti op en hebben we voor de rest eigelijk niet veel meer gedaan. We zijn op tijd naar bed gegaan.