slecht internet bereik... - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu slecht internet bereik... - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu

slecht internet bereik...

Door: nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

11 Mei 2016 | Kenia, Rangala

Hier op het platte land, in het dorpje Rangala, heb ik heel slecht internet bereik. Dus sorry voor diegene die me Appe, mailden of een ander berichtje sturen.... Ik ontvang heel erg slecht.
Komend weekend gaan we weer naar Sara in Kisumu, daar heb ik wel (redelijk) goed bereik en kan jullie berichtjes dan weer lezen. En ook foto's toevoegen op deze site.

Het stage lopen is heel erg leuk.
Alleen vandaag was het iets minder, want ik heb zowat heel de dag met een ziek kindje in het ziekenhuis gezeten... Het ergste was dat ze steeds Keniaans tegen elkaar spraken, dus dat ik ze ook niet zo goed kon volgen ( hahaha, als ze dat nou in het Engels deden, dan zou het voor mij veeeel makkelijk zijn!!!!).

En die muggen hier...(ggrrrrrr....) ik denk dat ze heeeeel veeeel van mij houden!!!!!! Maar ik zeker niet van hun...

  • 12 Mei 2016 - 20:12

    Ria Kustermans:

    Hoi nina
    Leuk op deze manier een beetje van jou op de hoogte te blijven

    Alles goed met je

    Grt ria en andre

  • 14 Mei 2016 - 06:58

    Nina Kustermans:

    Hoi Hoi Ria en Andre,

    Wat leuk dat ik een berichtje van jullie krijg.
    Hier gaat alles goed. Zit helemaal op mijn plek. Mijn stage is ook super leuk

    Met jullie ook alles goed ?

    Groetjes!

  • 15 Mei 2016 - 08:41

    De Buurtjes:

    Hoi Nina,

    Echt leuk om je zo te volgen, leuke foto's ook! De kids volgen het ook helemaal mee! Blij te lezen dat alles goed gaat en je op je plek zit. Hier ook alles prima! Lynn aant aftellen voot haar verjaardag! Veel succes en plezier!!!

    Liefs de buurtjes

  • 15 Mei 2016 - 09:52

    Henny Mol:

    Lieve schat. Heel veel succes daar en geniet ervan. Groetjes Henny Mol xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Mei 2016 - 10:47

    Anita Jochems.:

    Hey Nina.
    Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
    Geniet er nog van.

  • 15 Mei 2016 - 11:43

    Resy:

    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    Geniet van deze bijzondere, mooie periode!!!!
    Liefs en een dikke knuffel van ons allemaal

  • 15 Mei 2016 - 18:05

    Nina Langenberg:

    Het leven is allemaal anders daar. aanpassen, anders denken en anders reageren. maar daar komen jullie zeker aan uit.
    leuk je verhalen te lezen!!
    ik weet helemaal waar je het over hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 10351

Voorgaande reizen:

29 April 2016 - 26 Juli 2016

Stage lopen in Kenia

Landen bezocht: