halve dag stage lopen. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu halve dag stage lopen. - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu

halve dag stage lopen.

Door: nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

06 Mei 2016 | Kenia, Kisumu

6/5/2016
Vandaag hebben we maar een half dagje stage gelopen. S'middags hebben we lekker even in de zon gezeten en zijn we alle 4 lekker verkleurd / verbrand. Het gaat hier namelijk erg snel. Daarna zijn we lekker gaan douche en hebben we restjes dag gehouden. Er was namelijk nog erg veel rijst over van de dag daarvoor. S'avonds hebben we eigelijk weinig gedaan. Gewoon lekker een relax avondje. We hebben de film " verlieft op Ibiza " gekeken, maar terwijl wij dit aan het doen waren viel de stroom weer eens uit. Dit gebeurt hier erg vaak als het regent. Er zit een soort van vergrendeling op de meterkast en die schakelt dan de stroom uit. Dit doen ze om te voorkomen dat er kortsluiting komt. Maar het is dan hier echt heel donker. Het is hier namelijk van 19;00 tot 7;00 uur donker. Gelukkig duurde het deze keer maar 10 minuten en konden we de film verder afkijken.