vertrek 29 april 2016 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu vertrek 29 april 2016 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Nina Kustermans - WaarBenJij.nu

vertrek 29 april 2016

Blijf op de hoogte en volg Nina

29 April 2016 | Nederland, Schiphol

Vrijdag 29 April, het was zover, voor 3 maanden naar Kenia voor stage.
Rond de klok van 15.30 zaten we in de auto richting Schiphol. Na wat kleine files gehad te hebben waren we rond de klok van 17.15 dan toch echt op Schiphol. De rest van de meiden waren er al. Dus snel mijn koffers inchecken... tenminste, dat dacht ik...
Toen ik 1 van mijn koffers op de band zetten, kwam er meteen te staan dat deze te zwaar was. (23,4 kg en het mocht maar 23 kg zijn..) (hahahah, echt weer iets voor mij!!!)
Toch maar wat extra spullen in mijn handbagage gedaan, wat geen probleem op leverde, want daar mocht nog 4 kg bij in.
Na allebei mijn koffers open gemaakt te hebben en ze aan de 23 kg zaten, mochten ze toch mee. Gelukkig maar...hahaha
Eenmaal terug bij de andere meiden, stonden er 4 vriendinnetjes van mijn klas en onze lieve familie's op ons te wachten om afscheid te nemen.
Maar wat was dit moeilijk zeg....afscheid nemen is niets voor mij ook al is het maar voor 3 maanden!!!!
De tijd was nu toch echt aangebroken dat we naar de douane toe moesten.
Na papa, mama, mijn 2 zusjes, mijn lieve vriend en mijn lieve schoolvriendinnetjes een dikke knuffel te hebben gegeven en wat traantjes te hebben gelaten, begon ons avontuur...
Daar gingen we op naar de douane. Hier waren we eigenlijk best snel doorheen. Toen we bij de paspoortcontrole aankwamen, duurde het wel iets langer. Maar ook daar ging alles goed, we waren er alle 4 vrij snel doorheen.
Nog even wat gedronken bij McDonalds, maar toen was het al snel tijd om naar onze gate te gaan. Dit was niet zo ver lopen vanuit het centrale punt. Daar hebben we 30 minuten gezeten en toen werd er omgeroepen dat we konden inchecken. Dit verliep erg snel. Toch nog maar even naar de WC, voordat we het vliegtuig ingingen.
Eenmaal in het vliegtuig aangekomen duurde het wel even voordat we bij onze plekken waren. We zaten namelijk best ver achterin het vliegtuig. Wat een ruimte hadden we zeg, en erg luxe. Het opstijgen verliep goed, dit ging geleidelijk aan. Rond 22.30 kregen we wat te eten aan boord. We kregen de keuze uit vlees of vis. Ik had voor vlees gekozen.Dit waren erwtjes, broccoli, snijboontjes met daarbij aardappelpuree en een stukje vlees met jus.
Daarbij een klein rond broodje, kuipje boter en een chocolade toetje.

  • 08 Mei 2016 - 00:23

    Resy:

    Een goede vlucht en geniet van deze geweldige wereldervaring....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina

Actief sinds 29 Feb. 2016
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 10339

Voorgaande reizen:

29 April 2016 - 26 Juli 2016

Stage lopen in Kenia

Landen bezocht: